دبير دين و زندگي
ديني

جملاتی که اصلاح‌طلبان را به نابودی کشاند

 
  
محمد خاتمی در اولین سالگرد دوم خرداد در دانشگاه تهران : اگر دین هم در برابر آزادی قرار بگیرد این دین است که باید محدود شود نه آزادی !
جملاتی که اصلاح‌طلبان را به نابودی کشاند
به گزارش سرویس وبلاگستان حدیدنیوز، نویسنده وبلاگ معبر سایبری فندرسک در آخرین پست وبلاگ خود نوشت: اظهارات، جملات و سخنانی که نشانه نیت درونی و ذات واقعی مدعیان اصلاحات بود از سوی بانیان این جریان و فتنه گران و اصلاح طلبان دوره اصلاحات بیان شد موجب نابودی آنها شد. برخی از آن جملات را به اختصار مرور می‌کنیم:
بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

 
 

پدری که در خواب چگونگی به شهادت رسیدن فرزندش را دید

  • کد خبر : 524-884

نسیم سرخس:شهيد كريم مرحمت در سال 1344در شهرستان سرخس بدنيا آمد.

به گزارش گروه ایثار و شهادت پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس شهيد مرحمت از اول واز كودكي فردي مذهبي بوده معمولا در اوقات فراغت به كار كشاورزي با پدرش كمك مي كرد، شهيد مرحمت در بسيج جز اولين نيروهاي بسيجي پايگاه خود بود وي بعنوان پاسدار رسمي پذيرفته شد وجهت خدمت در جبهه به تيپ ويژه شهدا معرفي گرديد .
وي درگردان امام علي گروهان كميل بعنوان تيربارچي خدمت ورشادتهاي زيادي داشته بود .
در مورخه 63/1/15 مورد كمين عناصر دمكرات قرار گرفته وبعد از اينكه مهمات تيربارش تمام مي شود بعنوان چوب از آن استفاده وتا آخرين لحظه حاضر نبود اسير شود وبراي همين منظور دشمن آنقدر به سرش كوبيدند كه سرش متلاشي مي شود.
يكي از نكات جالب اينكه پدر شهيد مرحمت قبل از شهادت خواب ديده بود پسرش از ناحيه سر مورد اصابت آرپي چي قرار گرفته وسر در بدن ندارد اتفاقاً بعد از حمله دشمن سر وي را له نموده وبعد از انتقال پيكر وي به سرخس نمي خواستند پيكر را به پدرش نشان دهند پدرش مي گفت من مي دانم كه فرزندم سر در بدن ندارد واين در حالي بود كه وي جنازه فرزندش را نديده بود.
 

 

سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:سرخس, ذوالفقاری, شهید, شهید مرحمت, :: 1:57 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

سیگار کشیدن و ادامه مصرف آن اغلب ناشی از باورهای غلطی است که در جامعه رواج پیدا کرده است. این دلایل مانند احساس بزرگی و قدرت، لاغری، رفع عصبانیت، رفع خستگی، جذابیت و ... همگی بی‌پایه و اساس هستند و هیچ کدام توجیهی برای خودکشی تدریجی با سیگار نیستند.
به گزارش ایسنا، اولین باورغلط: سیگارهای ملایم دارای تار و نیکوتین کمتری هستند و به سلامتی فرد آسیب کمتری وارد می‌کنند.
بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:سیگار, باورهای غلط, :: 1:10 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به زندگي مراجع در تاريخ تشيع تاكيد كرد: هيچ‌گاه مرجعي توسط جايي نصب يا عزل نشده است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار در پاسخ به سئوالي درخصوص رابطه جبهه ملي و آيت الله كاشاني پس از ملي شدن صنعت نفت، گفت: پيروزي ايران در ملي كردن صنعت نفت مديون همكاري و هماهنگي آيت الله كاشاني و دكتر مصدق بود ولي پس از پيروزي به دليل اختلافاتي كه در نحوه اداره برخي مسائل بروز كرد دولت مصدق تضعيف و در نهايت به دليل جدايي از آيت‌الله كاشاني سقوط كرد. در بررسي اين موضوع نقش رابطه مسائل ملي با مذهب در قدرت سياسي قابل رويت است.



ادامه مطلب ...

پایتخت اداری کشور مشخص شد
کد مطلب: 64198
تاریخ انتشار:شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۰
به گزارش دی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت:شهر جدید پرند رباط کریم، پایتخت اداری کشور شد.

 مرتضی تمدن اظهار داشت: تصویب طرح انتقال پایتخت اداری کشور با امضای 152 نماینده مجلس موجب شد تا با جانمایی صورت گرفته در شهر جدید پرند رباط کریم تعدادی از وزارتخانه‌ها به این شهر منتقل شوند.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:پایتخت اداری کشور , رباط کریم, :: 22:25 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

رهبر انقلاب:غلطی از اسرائیل سر بزند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم/ ویژگی رئیس‌جمهور اصلح؛ نقاط مثبت امروز منهای ضعفهای امروز
کد مطلب: 64401
تاریخ انتشار:جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۵۶
ایشان با بیان اینکه گاهی اوقات غربی ها شایعه می کنند که از طرف رهبری افرادی با آمریکاییها مذاکره کرده اند گفتند: این اظهارات آنها یک تاکتیک و دروغ محض است. البته در دولت های گوناگون در موارد مقطعی مذاکره ای صورت گرفته که در آن حدود خط قرمز رهبری رعایت شده و امروز نیز باید این حدود رعایت شود.
رهبر انقلاب:غلطی از اسرائیل سر بزند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم/ ویژگی رئیس‌جمهور اصلح؛ نقاط مثبت امروز منهای ضعفهای امروز
  "دی نیوز":رهبر معظم انقلاب در سخنان بسیار مهم خود در صحن امام خمینی(ره) حرم امام رضا(ع) تاکید کردند: سردمداران رژیم صهیونیستی بدانند اگر غلطی از آنها سر بزند ملت ایران تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.
 بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:امام خامنه ای, سرخس , قالیباف, سخنرانی عید, :: 22:21 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

 

ناگفته های صادق طباطبایی درباره حواشی اشغال سفارت آمریکا، نقش رجایی و نبوی در شکست مذاکرات ایران با کارتر و تاثیر بیت آیت الله منتظری در عدم پیگیری وضعیت امام موسی صدر30

احزاب و شخصیت‌ها - نخستین گفت و گوها درباره آزادی گروگان‌های آمریکایی پس از ماجرای 13 آبان در آلمان و توسط صادق طباطبایی صورت گرفت.

سید صادق روحانی – نسرین وزیری : پس از اشغال سفارت ایالات متحده آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام از چند کانال برای مذاکره با آمریکا اقدام شد. نخستین تلاش‌ها در این باره را سید صادق طباطبایی که در آن موقع سخنگوی دولت موقت بود از طریق آلمان انجام داد. مذاکراتی که در تاریخ جمهوری اسلامی کمتر به آن اشاره شده و تنها ردپای آن را در بعضی خاطرات شفاهی یا مکتوب برخی چهره‌های ایرانی و نیز خاطرات دیپلمات‌های آمریکایی طرف مذاکره می‌توان پیدا کرد. صادق طباطبایی که برادر زن مرحوم سید احمدخمینی هم هست از افراد مورد وثوق بیت امام و نیز دولت موقت بود. او در گفت و گویش با خبرآنلاین ضمن تشریح مذاکرات و توافقات خود با طرف آمریکایی در آلمان انتقادات صریحی را به گروه مذاکره کننده‌ای وارد می‌کند که بیانیه الجزایر را امضا کرده‌اند.



ادامه مطلب ...

 

اسماعیلی، محسن - زن در طول تاریخ شاهد تفسیرهای متفاوتی از ماهیت و حقوق خود بوده است؛ در نخستین مرحله و در اجتماعات بدوی، زن اصولا به عنوان بخشی از جامعه انسانی شناخته نمی شد تا بخواهد از حقوق بشری برخوردار باشد. او موجودی بود مانند سایر موجودات که باید در خدمت مرد قرار می گرفت و شانی جز این نداشت.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب: زنان - حضرت فاطمه(س) , :: 16:20 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

شیعه واقعی از منظر اول بانوی اسلام

  ر

مردی همسرش را به نزد حضرت فاطمه(س) فرستاد تا از ایشان سووال کند که آیا او از پیروان و شیعیان آن حضرت محسوب می شود یا نه که حضرت فاطمه(س) در پاسخ فرمودند: به شوهرت بگو اگر به آنچه خواسته و هدف ماست عمل می کنی و از آنچه ما نهی می کنیم، بیزاری می جویی، بدان که از شیعیان ما خواهی بود. در غیر این صورت از شیعیان ما نخواهی بود.

زن جواب را به اطلاع شوهر خود رساند. مرد از این پیام بسیار ناراحت شد و فهمید که مسوولیت شیعه بسیار حساس و سنگین است

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:شیعه, اول بانوی اسلام, :: 2:17 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبير دين و زندگي و آدرس zolfaghari.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.