اعطای نشان ویزه در برقراری ارتباط با مردم به شهردار تهران داده شد
دبير دين و زندگي
ديني

طای نشان ویژه “بهترین مدیریت در برقراری ارتباط با مردم” به شهردار تهران

129120

مرد عمل :نشان ویژه “بهترین مدیریت در برقراری ارتباط با مردم” از سوی دومین کنگره بین المللی کارگزاران روابط عمومی جهان اسلام به دکتر محمد باقر قالیباف اعطا شد .

دومین کنگره بین المللی کارگزاران روابط عمومی جهان اسلام امروز در تالار وحدت تهران آغاز به کار کرد و در مراسم افتتاحیه این کنگره نشان ویژه “بهترین مدیریت در برقراری ارتباط با مردم” به شهردار تهران اعطا شد.

بر اساس این گزارش دومین کنگره بین المللی کارگزاران روابط عمومی جهان اسلام امروز و فردا در تهران برگزار خواهد شد و استادان ، پژوهشگران و محققان از کشورهای مختلفی نظیر جمهوری اسلامی ایران ، ترکیه ، امریکا ، هندوستان ، روسیه ، فرانسه و کشورهای آسیای میانه در این کنگره حضور یافته اند .

در مراسم آغاز به کار این کنگره ، پیام ریاست جمهوری توسط محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور قرائت شد و پروفسور محمد عدنان حمدان رییس کنگره دهم ، علامه شهیدی نایب رییس مجلس وحدت پاکستان و دکتر کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداختند .

همچنین بر اساس برنامه اعلامی “آیت الله دکتر محسن اراکی” دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی ، ”دکتر شوی دروک” رییس سازمان بین المللی مشاوره ارتباطات ، “دکتر جمیله احمد” رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه مالزی و … در این کنگره سخنرانی خواهند کرد .

همچنین از کشورمان نیز استادان برجسته ای همچون دکتر ولایتی ، دکتر فرهنگی ، دکتر ساروخانی ، دکتر سمیعی ، دکتر افروز و…. در این برنامه سخنرانی خواهند کرد .

شایان گفتن است به دلیل این که این روزها شهر تهران به شدت در گیر کار و فعالیت است ، دکتر قالیباف امکان حضور در این مراسم را نیافت و نامدار صداقت مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری به نمایندگی از وی نشان ویژه این کنگره را دریافت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:نشان ویژه شهردار تهران, :: 3:39 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبير دين و زندگي و آدرس zolfaghari.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.