سفیر فنلاند در ایران: مدیریت مطلوب کلانشهر تهران برای من حیرت انگیز است
دبير دين و زندگي
ديني

 

سفیر فنلاند در ایران: مدیریت مطلوب کلانشهر تهران برای من حیرت انگیز است

سفیر فنلاند1

مرد عمل: سفیر فنلاند در ایران با اشاره به مدیریت خوب کلان‌شهر ۱۵ میلیون نفری تهران، آن را حیرت انگیز خواند.

«هانری کمراینن» سفیر فنلاند در ایران ، با اشاره به نحوه اداره کلان‌شهر تهران گفت: می‌دانم تهران یک کلان‌شهر بزرگ با ۱۴-۱۵ میلیون نفر جمعیت است. حیرت انگیزترین موضوع برای من این بود که چطور چنین کلان‌شهری به خوبی مدیریت می‌شود. سیستم حمل‌ونقل تهران کارآمد و بسیار خوب است؛ اگر چه بسیاری به آن انتقاد دارند، شهرداری کارهای زیادی انجام داده تا سیستم‌های شهری را به روز نگهدارد. سیستم‌هایی که تمیز و کارآمد است.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه شنا را به عنوان ورزش مورد علاقه خود خواند و اظهار داشت: در فنلاند معمولاً شنا می‌کردم، اگر چه هوا آنجا بسیار سرد است، اما استخرهای مجهزی دارد. به دوچرخه سواری هم علاقه دارم. سرگرمی‌ام در ایران کوهنوردی است. به اسکی نیز علاقه دارم اما هنوز به پیست دیزین نرفته‌ام.

سفیر فنلاند همچنین به برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی ایران اشاره کرد و افزود: خبر ساعت ۲۱ را نگاه می‌کنم که بسیار مفید است. به فوتبال هم علاقه دارم. بازی استقلال و پرسپولیس را نگاه می‌کنم و به نظرم استقلال بهتر بازی می‌کند.

“خبرگزاری فارس” که این گفتگو را ترتیب داده به زودی مشروح آن را منتشر خواهد کرد.

نظر دهید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 13 بهمن 1391برچسب:تهران؛ کلان شهر؛, :: 20:50 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبير دين و زندگي و آدرس zolfaghari.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.