شت پرده اقدام عجیب روزنامه ایران در سندسازی چک ۱۸۰۰میلیاردی به نام قالیباف چیست؟
دبير دين و زندگي
ديني

 

شت پرده اقدام عجیب روزنامه ایران در سندسازی چک ۱۸۰۰میلیاردی به نام قالیباف چیست؟

chek ghalibaf

مرد عمل: روزنامه ایران در شماره دیروز خود (چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۰) خبر مصوبه روز گذشته شورای شهر تهران درباره متمم بودجه شهرداری را با تیتر “چک ۱۸۰۰ میلیارد تومانی برای قالیباف” منتشر کرد.

روزنامه ایران در گزارشی به بررسی مصوبه روز گذشته شورای شهر تهران پرداخت. این روزنامه  نوشت: «اعضای شورای شهر روز گذشته لایحه متمم بودجه سال ۹۱ شهرداری تهران را تصویب کردند تا درآمد شهرداری تهران با افزایش هزار و ۸۰۰ میلیاردی به ۱۰ هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان برسد.»

چک ۱۸۰۰ میلیاردی روزنامه‌ایران برای قالیباف! +عکس

 با وجود این که در ابتدای گزارش تصریح شده است بودجه مزبور برای شهرداری تهران بوده است، اما روزنامه دولت در تیتر گزارش با عنوان ” چک ۱۸۰۰ میلیارد تومانی به قالیباف” این گونه القا کرده است که این بودجه به جیب محمد باقر قالیباف سرازیر می شود!

لازم به ذکر است که روزنامه ایران پس از زندانی شدن علی اکبر جوانفکر دارای مدیریتی متزلزل است و گفته می شود تیم رسانه ای اسفندیار رحیم مشایی، این روزنامه دولتی را هدایت می کند.

تشویش اذهان عمومی از سوی این روزنامه که با بودجه دولتی و بیت المال اداره می شود در حالی به یک رویه همیشگی در ماههای اخیر تبدیل شده است که نوک پیکان اینگونه حملات در این مدت همواره متوجه محمدباقر قالیباف، شهردار تهران بوده است. این مساله در حالی است که این روزنامه در قبال موضوعات و پرونده های بزرگ فساد و اختلاس، نظیر اختلاس سه هزار میلیاردی، اختلاس بیمه ایران و دیگر پرونده های مرتبط با حلقه نزدیکان دولت سکوت اختیار کرده است و با پیش کشیدن مسائل جنجالی نظیر جنجال سازی موضوع عفاف و حجاب، هتاکی به روسای قوای مقننه و قضاییه و پیش کشدن شائبه های مالی برای برخی از افراد سرشناس از جریان های مختلف سیاسی، همواره پروژه جنجال سازی را برای عدم پیگیری موضوعات مربوط به فساد حلقه انحراف به عنوان یک تاکتیک پیگیری کرده است.

نظر دهید

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 13 بهمن 1391برچسب:قالیباف؛ مرد عمل, :: 20:40 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبير دين و زندگي و آدرس zolfaghari.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.