جریان انحرافی و فتنه سبز دو لبه ی یک قیچی
دبير دين و زندگي
ديني

 

الیباف در همایش بزرگ میثاق با ولایت: انحراف و فتنه دو لبه یک قیچی اند

dr-ghalibaf4

مرد عمل: شهردار تهران که در همایش میثاق با ولایت به مناسبت بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در باغ موزه دفاع مقدس سخن می‌گفت، با بیان این‌که در عاشورا سران کسانی که اقدام به این حرکت کردند، آگاهانه به دنبال فتنه انگیزی بودند، گفت: حسین‌بن علی (ع) را منافقین ، کوردلان ، فتنه انگیزان و منحرفین به شهادت رساندند، البته تحت نام اسلام این کار را کردند و احساسشان این بود که اگر نصف روز جنگ را تمام کنند، موضوع را تمام کردند.

وی با بیان این که وقتی حادثه عظیم عاشورا اتفاق افتاد، پیروزی خون بر شمشیر رخ داد، گفت: نفس اربعین در این است که حادثه عاشورا را تحلیل کنیم که چگونه منحرفین، منافقین و فتنه انگیزان رسوا شدند و جامعه اسلامی فهم کند که چگونه از ولایت جدا نشود. چون جدا از ولایت بودن یعنی پشت سر یا جلوی ولایت و با فاصله از امام حرکت کردن.

وی با تاکید بر این که امام حسین (ع) توسط فتنه انگیزان به شهادت رسید، خاطر نشان کرد: باید بدانیم کربلا نمایشگاهی از معرفت و معنویت بود و انقلاب ما ریشه در نهضت امام حسین (ع) دارد. پس باید درک عمیق از این موضوع داشته باشیم و بدانیم امروز همان منافقین، منحرفین و فتنه گران با ابزار مختلف به دنبال این هستند که دیانت، ولایت و عقلانیت ما را از ما بگیرند.

قالیباف تاکید کرد: اگر فتنه گران فائق آیند و دیانت و ولایت و عقلانیت ما را بگیرند، به اهداف خود رسیده‌اند.

شهردار تهران با بیان این‌که یکی از مهمترین ویژگی‌های ۹ دی این است که دشمن شناسی و وقت شناسی را به ما یاد می‌دهد، اظهار کرد: ‌۹ دی یک مناسک سیاسی برای دایه داران انقلاب اسلامی است تا به تجزیه و تحلیل دقیق بپردازند با آن رفتار شعاری نکنند. البته شعار هم خوب است، اما تنها با شعار نمی‌توان کار را دنبال کرد.

وی با اشاره به این که بعضی افراد در حوادث سیاسی مکر و حیله را پیشه می‌کنند، افزود: برخی دیگر در حوادث سیاسی به دنبال بده و بستان هستند، مثل بعضی جریانات سیاسی که امروز در کشور ما وجود دارند. اما در مقابل کسانی را شاهد هستیم که با فرهنگ عاشورایی حسینی در حوادث سیاسی فدایی و اعتقادی عمل می‌کنند که نتیجه آن پیروزی مقتول بر قاتل است.

قالیباف با بیان این که فتنه متعلق به مقطع کوتاه نیست و تمام شدنی نخواهد بود، افزود‌: تا زمانی که ما در مسیر عاشورا حرکت کنیم، فتنه سایه به سایه ما خواهد آمد.امروز چهره‌ی بسیاری از افراد بر ملا شده است، که جو فروشی می‌کنند، اما گندم نمایی،

خاطر نشان کرد: ‌این افراد دل و شعارشان تفاوت می‌کند، چون برای فتنه انگیزی در انقلاب راهی جز تهمت، دروغ، انگ زدن و قرارگرفتن در مسیر بده و بستان‌ها نمی‌بینند و امروز که زمان گذشته است چهره‌شان قابل مشاهده است.

شهردار تهران با اشاره به جلسه‌ی چهارم تیرماه سال ۸۸ در سالن برچ میلاد، آن را آغاز فتنه خواند و گفت: در آن جلسه گفتم هواسمان باشد

یک نظر برای “قالیباف در همایش بزرگ میثاق با ولایت: انحراف و فتنه دو لبه یک قیچی اند”

  1. محمد بابایی می‌گه:

    همه را از ذهن فریب خورده و مست خود کشاندیم
    ملت دگر از شعار افراد ندهد بدون اندیشه و درک و فهم اراء
    رأی ما اینست: زعمل کار براید
    چون که قالیباف بر اید همه سختی ها نشاند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 13 بهمن 1391برچسب:فتنه سبزو جریان انحرافی, :: 20:32 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبير دين و زندگي و آدرس zolfaghari.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.