کساني که شعار نه غزه و نه لبنان جانم فداي ايران سر مي‌دادند حاضرند ايران را فداي خودشان کنند
دبير دين و زندگي
ديني

ساني که شعار نه غزه و نه لبنان جانم فداي ايران سر مي‌دادند حاضرند ايران را فداي خودشان کنند

کد مطلب: 67303
تاریخ انتشار:پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۸
حجت‌الاسلام ‌و المسلمين عليرضا پناهيان که در همايش سبک زندگي اسلامي ايران سخن مي‌گفت افزود: کساني که شعار نه غزه و نه لبنان جانم فداي ايران سر مي‌دادند حاضرند ايران را فداي خودشان کنند اما امثال شهيد شاطري‌ها هزاران جان نثار براي ايران تربيت کرده‌اند.

وي افزود: کسي که شعار نه غزه نه لبنان را سر‌مي‌دهد حتي فاقد شعور ملي است چه رسد به شعور سياسي زيرا افق جهاني نگاه جمهوري اسلامي، ايران را در جايگاه برتر منطقه‌اي و جهاني نشانده و استکبار از اين وضع هراس دارد در غير اين صورت وقتي که نگاه مسئولان ما منحصر به چهارديواري ايران شد در نهايت تبديل مي‌شويم به يکي از عمال استکبار و برخي اين را متوجه نيستند.

پناهيان افزود: اسرائيل اتاق فکر همه کفر عليه ايران است و ملت ايران با نگاه جهاني خود يقه دشمنانش را در کنار مرزهايشان گرفته است و اين موضوع موجب مباهات ملت ايران است.

وي گفت: خودم شاهد بودم برخي از کساني‌که به دليل ضديت با نظام و انقلاب مهاجرت کرده‌اند وقتي براي گردش و تفريح به لبنان مي‌آيند و از «پارک ايران» که توسط شهيد شاطري در کنار مرز اسرائيل احداث شده است ديدن مي‌کنند به وجد مي‌آيند و به ايران افتخار مي‌کنند اين يعني امثال شهيد شاطري‌ها فدايي ايران هستند نه کساني که فقط ادعا مي‌کند.

پناهيان با اشاره به سبک زندگي شهيد شاطري گفت: سبک زندگي ايشان يک سبک تمام عيار زندگي ايراني اسلامي بود و با اين روش ايران را به زيبايي تمام معرفي و در دل مردم کشورهاي ديگر به ويژه افغانستان و لبنان نفوذ داد به طوري که مي‌گفتند ما حضرت امام‌(ره) را با شهيد شاطري شناختيم.

وي با اشاره به عشق وسيع شهيد شاطري به ولي‌فقيه گفت: شهيد شاطري همه هستي و افتخاراتش را به پاي ولايت‌فقيه ريخت برخلاف برخي که با احداث چند جاده و ساختمان براي ولي‌فقيه شاخ و شانه کشيدند.

وي در ادامه ويژگي‌هاي شهيد شاطري را منحصر به فرد عنوان کرد و گفت: بايد جايزه‌اي به نام «جايزه شهيد شاطري» تهيه شود و به بهترين فرستادگان کشورمان به کشورهاي ديگر و کساني که مانند شهيد شاطري معرف فرهنگ ايراني و اسلامي در کشورهاي ديگر باشند اهدا شود.

پناهيان در پايان افزود: وقتي خبر شهادت شهيد شاطري به لبنان رسيد عموم لبناني‌ها حتي سني‌ها و مسيحيان متاثر شده و هر کدام چند بار براي گراميداشت وي مراسم ختم برگزار کردند و امروز زيارت قبر شهيد شاطري به يک آرزو براي لبناني‌ها تبديل شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:51 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبير دين و زندگي و آدرس zolfaghari.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.