پدری که در خواب چگونگی به شهادت رسیدن فرزندش را دید
دبير دين و زندگي
ديني

 
 

پدری که در خواب چگونگی به شهادت رسیدن فرزندش را دید

  • کد خبر : 524-884

نسیم سرخس:شهيد كريم مرحمت در سال 1344در شهرستان سرخس بدنيا آمد.

به گزارش گروه ایثار و شهادت پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس شهيد مرحمت از اول واز كودكي فردي مذهبي بوده معمولا در اوقات فراغت به كار كشاورزي با پدرش كمك مي كرد، شهيد مرحمت در بسيج جز اولين نيروهاي بسيجي پايگاه خود بود وي بعنوان پاسدار رسمي پذيرفته شد وجهت خدمت در جبهه به تيپ ويژه شهدا معرفي گرديد .
وي درگردان امام علي گروهان كميل بعنوان تيربارچي خدمت ورشادتهاي زيادي داشته بود .
در مورخه 63/1/15 مورد كمين عناصر دمكرات قرار گرفته وبعد از اينكه مهمات تيربارش تمام مي شود بعنوان چوب از آن استفاده وتا آخرين لحظه حاضر نبود اسير شود وبراي همين منظور دشمن آنقدر به سرش كوبيدند كه سرش متلاشي مي شود.
يكي از نكات جالب اينكه پدر شهيد مرحمت قبل از شهادت خواب ديده بود پسرش از ناحيه سر مورد اصابت آرپي چي قرار گرفته وسر در بدن ندارد اتفاقاً بعد از حمله دشمن سر وي را له نموده وبعد از انتقال پيكر وي به سرخس نمي خواستند پيكر را به پدرش نشان دهند پدرش مي گفت من مي دانم كه فرزندم سر در بدن ندارد واين در حالي بود كه وي جنازه فرزندش را نديده بود.
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:سرخس, ذوالفقاری, شهید, شهید مرحمت, :: 1:57 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبير دين و زندگي و آدرس zolfaghari.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.