عملکرد قالیباف از نگاه برخی شخصیت های مطرح کشور
دبير دين و زندگي
ديني

 

عملکرد قالیباف از نگاه برخی شخصیت های مطرح کشور

119

کارنامه درخشان، سوابق انقلابی و کارنامه پربار دکتر محمدباقر قالیباف در دوران مختلف فعالیتهای کاری او سبب شده است؛ تا علاوه بر مردم که حقیقتا ولی نعمتان انقلاب و نظام اسلامی ایران هستند، شخصیت ها و افراد صاحب نام نیز نگاه ویژه ای به خدمات و کارنامه وی داشته باشند.

دیدگاههای برخی از افراد و شخصیت های مختلف کشور در خصوص “دکتر محمدباقر قالیباف”، می تواند گویای جنبه های موفقیت آمیز مختلفی از فعالیتها و عملکرد وی باشد.

- پدر جغرافیای ایران: تاکنون شهرداری مثل قالیباف نصیب تهران نشده است

پدر جغرافیای ایران در خصوص شخصیت دکتر قالیباف می گوید: من در دوران زندگی خود، شهرداران زیادی را دیده ام و در بیشتر برنامه های توسعه شهری تهران مشارکت داشتم . با جرات می گویم در این چندین سال، شهرداری مثل قالیباف نصیب تهران نشده است. اگر مردم پنج سال گذشته را با حال مقایسه کنند و ببیند تهران در پنج سال گذشته چه بود و الان به کجا رسیده این حرف را تایید می کنند.

دکتر گنجی در ادامه معتقد است: با توجه به تحصیلات دکتر قالیباف در رشته جغرافیا او  می تواند در مورد انسان  ومحیط به راحتی اظهار نظر کند.
پدر جغرافیای ایران تصریح کرد، هر مسئول در هر سرزمینی که مسکن انسان است مسئولیت هایی دارد که رابطه انسان با محیطش را برقرار می کند که زندگی راحتی را داشته باشد و دکتر قالیباف در این مقام موجبات تسهیل زندگی را برای شهروندان تهرانی فراهم کرده است و تاکنون هیچ شهرداری مثل دکتر قالیباف این وظیفه را انجام نداده چراکه آنها اطلاعات جغرافیایی که دکتر قالیباف دارد نداشته اند.طی چند سال اخیر شاهد ساخت وسازهای بسیار همچون بزرگراه ، تونل ،خیابان و توسعه منظم شهر ونظام شهری بوده ایم و در شهر تهران به عنوان پایتخت کشور بزرگ ایران نام قالیباف  پایدار خواهد بود، چراکه تهران را شهری  نمونه  کرده است. دکتر قالیباف سعی می کند شهروند را بشناسد تا آنها را به وظایف خود آشنا کند؛ چراکه اگر شهروندان به وظایف خود آشنا شوند شهر تهران خود به خود آباد و به جلو حرکت می کند.

 - امام جمعه مشهد مقدس: قالیباف از ذخایر ارزشمند عرصه شهادت و دفاع مقدس است

امام جمعه مشهد مقدس گفت : دکتر قالیباف از ذخایر ارزشمند عرصه شهادت و دفاع مقدس است که امروز به عنوان یادگار کسانی که در کنارش به شهادت رسیدند ، در مسئولیت های مختلف نظام رسالت آنها را بر دوش می کشد و در ایفای نقش شهدا و تداوم راه آنان اثرگذار است.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم الهدی گفت: گاهی اوقات انسان با صحنه هایی روبرو می شود که در زمان دغدغه و اضطراب به او آرامش می دهد . وقتی می بینیم چهره های برجسته که در سیمای آن ها تقوا و دیانت موج می زند به عنوان کارگزاران نظام فعالیت می کنند ، احساس خاطرجمعی پیدا می کنیم .


حجت الاسلام علم الهدی در ادامه با اشاره به خاطره ای از حضرت امام (ره) با بیان اینکه حضرت امام (ره) برای مدیریت آینده کشور به جوانان و پیشکسوتان جهاد و شهادت امید داشتند ، گفت : آن روزها آقای قالیباف جوانی بود که با نشان دادن توان مدیریتی خود جزو فرماندهان و اداره کنندگان ارشد دفاع مقدس شد و امروز هم در عرصه مدیریتی کشور با تدبیر ، معلومات و قدرت مشغول مدیریت است و دوستان کارآمد ، قوی و متدینی نیز در اطرافش هستند .
وی افزود: وقتی می بینیم اکنون افرادی حضور دارند که خواستگاهشان دفاع مقدس بوده و در نظام مدیریت کارآمدی دارند و شخصیت هایی ولایی هستند ، در مقابل فتنه های دشمنان احساس آرامش می کنیم .
امام جمعه مشهد مقدس بیان کرد: وقتی خداوند به یکی از یادگاران دفاع مقدس فرصت مدیریت عنایت می کند، می بینیم در کلانشهر تهران، علیرغم همه مسایل و مشکلات تعداد قابل توجهی مسجد بنا می شود و این از الطاف پروردگار است.

-رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: قالیباف هر چیزی را در جای خود و به اندازه نیاز و امکانات استفاده می کند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از کارهای مهم مدیران موفق این است که هر چیزی را در جای خود و به اندازه نیاز و امکانات جامعه استفاده کنند و الحمدلله در شهرداری تهران از این نعمت بزرگ برخورداریم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم بازدید از نمایشگاه گل  و گیاه تهران تصریح کرد:  وجود محیط خشن صنعتی تونل توحید در کنار نمایشگاه گل و گیاه نشان می دهد که قالیباف به عنوان مدیر شهر تهران نمی تواند به خاطر تونل توحید از نمایشگاه گل و گیاه غافل شود و یا به خاطر نمایشگاه گل و گیاه از تونل توحید بگذرد.

 

-عزت اله انتظامی: قالیباف مرد عمل است

عزت اله انتظامی، بازیگر توانمند و با تجربه سینمای ایران، درباره اقدامات دکتر قالیباف می گوید: “به خاطر می آورم در یکی از جلساتی که در سال های گذشته با حضور قالیباف در وزارت کشور برگزار شد وی قول مساعدی مبنی بر ساخت و تجهیز سینمای آزادی به یکی از سالن های بزرگ سینمایی، کشور داد که خوشبختانه علاوه بر ساخت این سینما در زمان مقرر به بهترین شکل نیز آن را آراست.شهردار تهران خدمات قابل توجهی در بخش های فرهنگی و هنری به جامعه ارایه کرده است”.

عزت الله انتظامی با عنوان اینکه قالیباف مرد عمل و متعهد به وعده های خود است، گفت: شهردار تهران از زمان حضور در این نهاد خدمات شایان توجهی در بخش های فرهنگی و هنری به جامعه ارایه کرده است.
عزت الله انتظامی، با بیان اینکه حضور افرادی متعهد به پیشبرد فعالیت های فرهنگی نیاز امروز جامعه ماست، اظهار داشت: عملکردی که قالیباف در شهرداری تهران با ساختن سینمای آزادی که سالیان سال به عنوان یک مکان مخروبه از آن یاد میشد، انجام داد اقدامی ارزنده و قابل توجه است.
وی افزود: به خاطر می آورم در یکی از جلساتی که در سال های گذشته با حضور قالیباف در وزارت کشور برگزار شد وی قول مساعدی مبنی بر ساخت و تجهیز سینمای آزادی به یکی از سالن های بزرگ سینمایی کشور داد که خوشبختانه علاوه بر ساخت این سینما در زمان مقرر به بهترین شکل نیز آن را آراست.
این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان تصریح کرد: حرکت های فرهنگی صورت گرفته در شهرداری تهران پس از حضور قالیباف در این نهاد بی نهایت است که ساخت سالن های بزگ سینمایی، تئاتری و ورزشی از آن جمله است.
وی متذکر شد: علاوه براین قرار است در آینده نزدیک نیز ۱۱سالن تئاتر در ایستگاه های مترو شهر تهران به هنرمندان کشور تحویل داده شود تا در مسیر فعالیت های هنری خود از آنها استفاده کنند.
انتظامی تاکید کرد: قالیباف امتحان خود را در دیگر بخش های مدیریت شهری نیز پس داده است، بطوریکه پیش از آغاز فصل سرما و یخبندان تهمیدات فراوانی را در سطح شهر به منظور جلوگیری از یخ زدگی خیابان ها و معابر شهری انجام داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 13 بهمن 1391برچسب:دکتر گنجی؛مرد عمل؛قالیباف, :: 20:35 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبير دين و زندگي و آدرس zolfaghari.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.