کمبود روحانی در شهرستان سرخس
دبير دين و زندگي
ديني
 

نسیم سرخس:شهرستان سرخس با دو شهر و سه بخش و تقریبا 100 روستا و استقرار منابع عظیم انرژی همچون گاز و آب از لحاظ بهره وری و برخورداری از این ثروتها ومنابع فقیر می باشد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس همواره دعواها و انتقادها و اعتراض ها بر سر جذب نیروهای بومی وتملک زمین های موقوفه و حق آبه کشاورزان و...... بوده است که البته به جای خود قابل بررسی و منطقی هستند .

 

اما فقر مهمتری هم است که کمتر مورد توجه مردم و مسئولان بوده ومغفول واقع شده وآن هم کمبود روحانی و مبلغ دینی مستقر در روستاها و مراکز جمعیتی می باشد.

 

تحقیقات نشان داده در هر روستا و محله که یک روحانی مستقر وجود دارد تعداد پرونده های قضایی اختلافی کمتر و معضلات اجتماعی نیز کمتر می باشد.

 

با تحقیقی که انجام شده به نظر می رسد تعداد روحانیون مستقر با تعداد روستاهها و مراکز جمعیتی موجود شهرستان تناسب ندارد و باید مسئولان فکری به حال این مشکل کنند و البته حضور این عزیزان با وجود جنگ نرم دشمن ضروری میرسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:سرخس, ؛روحانی, :: 13:49 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبير دين و زندگي و آدرس zolfaghari.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.