تاثیر کراک و شیشه+ تصاویر
دبير دين و زندگي
ديني


کراک و شیشه با شما چه می کنند+عکس

برداشت نیوز-«شیشه»،کلمه ای که تنها کافی است یکبار در اینترنت سرچ کنید،تا به عمق فاجعه آفرینی آن پی ببرید.فاجعه ای که تنها با یک وسوسه واهی آغاز می شود و انتهایی چون نافرجامی ندارد.تمركز و افزايش اعتمادبه‌نفس،افزایش میل جنسی و ... از جمله مواردی هستند که مصرف کنندگان شیشه به دنبال آن هستند اما...


شیشه»،کلمه ای  که تنها کافی است یکبار در اینترنت سرچ کنید،تا به عمق فاجعه آفرینی آن پی ببرید.فاجعه ای که تنها با یک وسوسه واهی آغاز می شود و انتهایی چون نافرجامی ندارد.

لاغری ،افزایش هوش و گیرایی، انرژي، پرفعاليتي، شادابي، بي‌خوابي، افزايش تمركز و افزايش اعتمادبه‌نفس،افزایش میل جنسی  و ... از جمله مواردی هستند که مصرف کنندگان شیشه به دنبال آن هستند اما در نهایت این نابودی است که نصیب آنها می شود.

همچنين شايعاتي مبني بر اعتيادآور نبودن اين مواد متاسفانه بر شيوع و مصرف آن در بين افراد دامن زده است. آسیب های مصرف شیشه با اثراتی چون  سوءظن و توهم، خشونت، كاهش شديد قوه حافظه و افسردگي در فرد رخنه می کند وبه دلیل تاثیر بر محرک های عمومی سیستم اعصاب مرکزی به فجایع بزرگ تری ختم می شود.

هذیان ها و توهماتی که در این افراد به وجود می آید در موارد بسیار به قتل ها و خشونت هایی ختم می شود که جان انسان های اطراف او را تهدید می کند.

بر اساس سخنان مدير كل حوزه رياست سازمان پزشكي قانوني كشور 30 تا 50 درصد تخت های بیمارستان های روانی در اشغال مصرف کنندگان شیشه است.این در حالی است که از سوی دیگر نسخه های دست ساز این ماده در لابراتور های زیرزمینی تهدید جدی به حساب می آید که جان مصرف کنندگانش را نشانه رفته است.این ماده همچنین تاثیرات وحشتناکی بر اعضای بدن و چهره افراد دارد.

رشد این ماده در بین جوانان در حالی رو به رشد است که آمارها نشان می دهد بیش از 80 درصد از مصرف کنندگان ماده مخدر شیشه تولید داخل، بعد از گذشت دو سال مي‌ميرند.

پایین آمدن سن اعتیاد در ایران ،رشد مصرف و همه گیر شدن این ماده خطزناک در بین جوانان خط قرمز هایی است که آژیر خطر را به صدا در آورده تا شاید  جدی تر  به این قضیه نگاه شود و راهکارهای اساسی برای آن اندیشید.







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:کراک و شیشه با شما چه می کند, :: 4:17 :: نويسنده : غلامعلي ذوالفقاري

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبير دين و زندگي و آدرس zolfaghari.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.