هشدار شدیداللحن یک مرجع تقلید
دبير دين و زندگي
ديني
هشدار شدیداللحن یک مرجع تقلید
باید برای هر گروه و مقطع سنی متناسب با نیازشان برنامه جامع و کامل داشته باشیم. حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که رهبری پشتیبان مسائل اساسی هستند و هیچ وقت راضی نمی شوند ارزش ها در جامعه کمرنگ شود.
شفاف: حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که عده ای از افراد تصور کرده اند با روی کار آمدن دولت جدید می توانند خط قرمزها و به خیال خام خود تابوها را بشکنند، گفت: البته ما می دانیم که آقای روحانی راضی به این کار نیست.
 
حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی دیروز در دیدار حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: بعد از پذیرش این مسؤولیت از سوی آقای خاموشی خوشبختانه تحول خوبی در سازمان شکل گرفته و همین مساله نیز مورد توقع و انتظار بوده است.
 
 این مرجع تقلید با تاکید بر این که شما نباید به این اقدامات و موفقیت های بدست آمده بسنده کنید، توصیه هایی به رییس سازمان تبلیغات ارائه و خاطرنشان کرد: در زمان ما ابزارهای فساد و انحراف بیش از هر زمانی افزایش و تنوع پیدا کرده است و متاسفانه باید اذعان کنیم که از این ابزارها غالبا استفاده نادرست می شود، از این رو باید در مقابل امواج فساد عقیدتی و اخلاقی بایستیم. این مرجع تقلید با تاکید بر این که در مقابل این هجمه نباید حالت انفعالی به خود بگیریم، خاطرنشان کرد: ما فرهنگی داریم که مبتنی بر آموزه های دینی و تعالیم اهل بیت است و باید از تمام ابزارها برای تبیین و ترویج این معارف بهره گرفت. 
 
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی بیان کرد: امروز مسؤولیت ما از هر زمانی سنگین تر است، از این رو از تمام ابزارها از جمله اینترنت، هنر، شعر و سایر امکانات بهره بگیریم. رییس جمهور راضی به شکسته شدن خط قرمزها نیست. وی یادآورشد: بعد از روی کار آمدن دولت جدید برخی احساس کردند می شود خط قرمزها را شکست؛ البته من می دانم آقای روحانی رییس جمهور راضی به این کار نیست، اما برخی احساس کردند حال و هوا عوض شده و به خیال خودشان می توانند تابوها را بشکنند و این نگرانی وجود دارد. این مرجع تقلید با تاکید بر این که باید با اتکا به مبانی دینی در مقابل این امواج نیز ایستاد، خاطرنشان کرد: برای مقابله با هجمه های فرهنگی و عقیدتی دشمنان و بدخواهان باید از مدارس ابتدایی شروع کرد. 
 
وی تاریخچه غم بار اندلس را متذکر شد و تصریح کرد: برای این که به این سرنوشت دچار نشویم باید برای هر گروه و مقطع سنی متناسب با نیازشان برنامه جامع و کامل داشته باشیم. حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که رهبری پشتیبان مسائل اساسی هستند و هیچ وقت راضی نمی شوند ارزش ها در جامعه کمرنگ شود، بیان داشت: حمایت و پشتیبانی رهبر بزرگوار انقلاب و مراجع تقلید از ارزش ها مایه قوت قلب و دلگرمی همه بوده است.
 

نظرات شما عزیزان:

ie doost
ساعت21:25---4 بهمن 1392
merci
matlabe jalebi bood


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبير دين و زندگي و آدرس zolfaghari.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.